Tavernanın Kralları (2014)

8 Haziran 2014 Pazar yazildi.




Tavernanın Kralları (2014) Şarkısı İle Marketlerde Yerini Alırken.Karışık Damar Arabesk Şarkılar Müzik Başka bir olgu bunu
müzik severler gayet iyi biliyor bizde en kaliteli içerikleri
sizlerle buluşturmak adına her geçen gün yeni paylaşımlar ekleyerek sizlerin
beğenisine sunuyoruz mp3 dinle,mp3 indir,şarkı sözleri şarkı indir konusunda
iddialıyız bunu zaman içerisindeki ziyaretçi potansiyelimiz ortaya koyacaktır
koyması için site olarak elimizden geleni yapacağız kurumsallık katmak sitemize
en başlıca önceliğimiz klasik müziklerden tutunda pop şarkılara kadar. evrensel
olgu müzik paylaşımlarımıza herzaman devam
etmek ümüdiyle iyi dinlemeler diyerek sonlandırıyorum..
01. Aşk Sokağı – Cengiz Kurtoğlu
02. Gücüme Gidiyor – Cengiz Kurtoğlu
03. Emi – Arif Susam
04. Benim Adımı Koymuş – Arif Susam
05. Ben Bu Gece Ölmezsem – Ümit Besen
06. İyi Günde Kötü Günde – Ümit Besen
07. Umutsuz Aşk – Cengiz Coşkuner
08. Bir Kadın Vardı – Cengiz Coşkuner
09. Ben Hala Seviyorum – Erkan Özkan
10. Bir Meyhane Buldum – Yıldırım Caner
11. Dayı – Yıldırım Caner
12. Ruh İkizi – Yıldırım Caner
13. Bitmemiş Gibi – Yaşar Yağmur
14. Deliriyorum Ona Ben – Yaşar Yağmur
15. Gidiyorum – Ömer Danış
16. Şehir Duvarları – Ömer Danış
17. Çakal – Ömer Danış
18. Kırgın – Ömer Danış
19. Adını Yollara Yazdım – Atilla Kaya
20. Liselim – Atilla Kaya
21. Aşkıma Son Şarkım – İlhan Gül
22. Aşka Aşık – İlhan Gül
23. Gözlerin Kal Diyor – Tuncay Yalın
24. Canın Sağolsun – Cengiz Kurtoğlu
25. Affetmem – Arif Susam
26. Mekanı Cennet Olsun (Annem) – Ümit Besen
27. Satılık Aşklar – Erbey
28. Ayrılacağım – Erbey
29. Arkadaşım – Nejat Alp
30. Gönlümün Kahyası – Nejat Alp
31. Falcı – Nejat Alp
32. Yorgan – Nejat Alp
33. Gücüm Yetmiyor – Atilla Kaya
34. Ateş Bacayı Sardı – Atilla Kaya



Sayfa Linkini Paylaş Şarkıları Arkadaşlarına Dinlet

URL: HTML link code: BB link code:

0 yorum: