Selim Gülgören Adım Adım Dinle 2014

19 Nisan 2014 Cumartesi yazildi.



Müzik Dinle :Selim Gülgören Adım Adım 2014 Yeni Şarkısı Dinle yicileriyle buluştu . Şarkı Dinle www.hitmüsic.com farkı ile Mp3 dinle meniz amacı ile sitemize eklenmiş bulunmaktadır.Aşağıdaki müzik Listesi yardımı ile albümü dinle indir meden online full dinle yebilirsiniz . Herkese keyifli full Online dinle meler Dileriz.

Selim Gülgören 2014
"a.com/go/getflashplayer" />
Şarkı Sözleri
  • Kapında aşığındı nice sevdalar
  • Hiç açamadın bakmadın bile aralıklardan
  • Sadece avundum senden kalanla
  • Çok hasar aldım iyileşemedim geçmedi yaram
  • Geceden gündüze sensiz çıkamadım
  • Kaç yıl geçirdim ardından sayamadım
  • Kapıldım karanlığa gidiyorum
  • Sona varıyorum sanki adım adım
  • Geceden gündüze sensiz çıkamadım
  • Kaç yıl yitirdim ardından sayamadım
  • Kapıldım karanlığa gidiyorum
  • Sona eriyorum sanki adım adım
  • Kaç kere taşındım adres sormadan
  • Kendimi unuttum sen bi kere bile çıkmadın aklımdan
  • Durmadan ne duydun çektiğim azaptan
  • Hiç başaramadım her gece ağladım gittin ardından
  • Nakarat
  • Doldurdum boşalttım kadehleri
  • Siler diye geçmişten kalan izleri
  • Diner diye bana yaşattığın bu ızdırap
  • Yaktım sana ait ne varsa her şeyi

Sayfa Linkini Paylaş Şarkıları Arkadaşlarına Dinlet

URL: HTML link code: BB link code:

0 yorum: