Barak Havaları dinle 2014 zurnalı

2 Haziran 2014 Pazartesi yazildi.



Barak Havaları denince elbette aklımza hemen g.antep geliyor nasıl gelmesin barak antep yöresinin nerdeyse tescilli bir müzik türü acayip bir dinleyici kesimine sahip olan barak havaları yöresel sanatçılar tarafından harika yorumlanır.benimde aklımda kalan şarkılardan biri ise ;
aman barak kız getirdin beni yola
aman dollarını boynuma dola
diye devam etmekte şarkı tavsiyem alternatif olarak dinleyebilirsiniz..


Cumali Özkaya – Ayağında Kundura
Ayağında kundura
Yar gelir dura dura
Genç ömrümü çürüttüm
Göğsüme vura vura
Ölürem ben ölürem
Nere gitsen gelirem
Ben bir yetim çocuğam
Arar seni buluram vay
Çıktım kerpiç duvara
El ettim eski yara
Eski yar şöyle dursun
Can kurban yeni yara
Ölürem ben ölürem
Nere gitsen gelirem
Ben bir yetim çocuğam
Arar seni buluram vay

Sayfa Linkini Paylaş Şarkıları Arkadaşlarına Dinlet

URL: HTML link code: BB link code:

0 yorum: