Tuğba Özerk 2014 Derin Darbe Dinle + Şarkı Sözleri

26 Nisan 2014 Cumartesi yazildi.



Müzik Dinle : Tuğba Özerk 2014 Derin Darbe Şarkısını Full Dinle yiniz. Şarkı Dinle www.hitmüsic.com farkı ile Mp3 dinle meniz amacı ile sitemize eklenmiş bulunmaktadır.Aşağıdaki müzik Listesi yardımı ile albümü dinle indir meden online full dinle yebilirsiniz . Herkese keyifli
full Online dinle meler Dileriz.

Tuğba Özerk 2014
Şarkı Sözleri
Ayrılık derin bi darbe,
Sığar mı iki kişi kalbe,
Bu gece her yerde,
Seni aradım durdum.
Aradım durdum esaslı neden,
Duydum mu bi kere kalbimi ben,
Elimle koymuş gibi buldum,
Anıları acıları yeniiden.
Dedi ki kalk hadi dışarıya çık,
Kapatma kalbini o mu ki açık,
Başka türlü geçilmez,
Bu saçma kederden.
Neler saklı bak göz yaşımda
Sordun mu aşk bana kaç yaşında
Ben galiba
Karaya vurdum
Ayrılık derin bi darbe,
Sığar mı iki kişi kalbe,
Bu gece her yerde,
Seni aradım durdum.
Hazırdım oysa harbe,
Dedim ki bi daha tövbe,
Seni başkalarında,
Aradım durdum

Sayfa Linkini Paylaş Şarkıları Arkadaşlarına Dinlet

URL: HTML link code: BB link code:

0 yorum: