Kutsi Yaz Günü 2014 Şarkısı Dinle + Sözü Sözleri

6 Nisan 2014 Pazar yazildi.



Müzik Dinle : Kutsi 2014 yeni ve Son Albüm Şarkısı olan Yaz günü dinle ve sözleri. Şarkı Dinle www.hitmüsic.com Online Dinle farkı ile Mp3 dinle meniz amacı ile sitemize eklenmiş bulunmaktadır.Aşağıdaki müzik Listesi yardımı ile albümü dinle indir meden online full dinle yebilirsiniz . Herkese keyifli full Online dinle meler Dileriz.

!! Kutsi Yaz Günü Şarkı Sözü sözleri !!

  • Benim aşkım bir köşede
  • Sen bir yerde ben bir yerde şu hale bak
  • Bu yaz günü
  • hitmüsic.com

  • Belki zamanla geçer bu yaşadıklarımız
  • Fırtınadan da beter en son ayrılığımız
  • Senden ayrı bir yerde
  • Belki başka şehirde nefes almalı

  • Oysa bir yaz gününde tanışmıştık seninle
  • Her şey mükemmele yakın, kaybolmuştum gözlerinde
  • Bir yerde bir hata var, hikayemiz sorunsuz başlamıştı

  • Şimdi ne oldu bize, ikimize
  • Kimler girdi aramıza
  • Hep sorular, bir cevap yok
  • Suçlu nerede, bir gören yok
  • Biri gelsin yardım etsin
  • Benim sana söyleyecek sözüm yok

Dinleme olanağı
kutsi yaz günü

Sayfa Linkini Paylaş Şarkıları Arkadaşlarına Dinlet

URL: HTML link code: BB link code:

0 yorum: